Postup pri SEO - Tvorba webstránok Trenčín

Hľadať
counter
www.
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Postup pri SEO

POSTUP OPTIMALIZÁCIE WWW STRÁNOK - SEO

SEO nie je alchýmia, ale mravčej a dôsledná práca!

1. Stránky musia byť naplnené významným a hodnotným obsahom.
2. Web musí byť pre roboty vyhľadávačov (Zoznam, Google, ...) viac ako len zrozumiteľný.
3. Nie ste na internete jediní, kto ponúka služby alebo produkty - musíte vyhľadávače presvedčiť, že práve vy patríte do TOP 10 výsledkov.

POSTUP OPTIMALIZÁCIA PRE VYHĽADÁVAČE (SEO):

ZADARMO Vám poskytneme analýzu, čo by vám SEO prinieslo.
1. ANALÝZA KĽÚČOVÝCH SLOV

Prvý a veľmi dôležitý krok optimalizácia (SEO).
Zacieliť potom budeme na slová a frázy, ktoré v tomto kroku zvolíme. O úspechu, či neúspechu sa rozhoduje v každom kroku, počnúc týmto.
Nástroje, ktoré vám s výberom kľúčových slov pomôžu:
Štatistiky hľadaných slov na ZOZNAME
Nástroj pre návrh kľúčových slov Google AdWords
Nástroj pre návrh kľúčových slov Sklik (vyžaduje prihlásenie)

Kľúčové slová môžeme rozdeliť do niekoľkých skupín

1.   VŠEOBECNÉ - jedno slovo

CHARAKTERISTIKA:

  • vysoká hledanost (hlavne rozšírená zhoda, niekedy aj presná zhoda)

  • hľadajúci ešte nevie, čo vlastne chce - toto hľadanie nepovedie k nákupu

  • hľadajúce si robí iba prieskum, aby sa v danej oblasti zorientoval


2.   "POLO KONKRÉTNE" - 2 až 3 slová, skratky
CHARAKTERISTIKA:

  • menšia hľadanosť

  • hľadajúci už vie, čo by chcel - chystá sa nakúpiť

TOTO JE NAŠA HLAVNÁ CIEĽOVÁ SKUPINA KĽÚČOVÝCH SLOV (TOP 10)

3.   VEĽMI KONKRÉTNE

CHARAKTERISTIKA:

  • nízka hľadanosť

  • na druhej strane extrémne široké spektrum slov (Long Tail - dlhý chvost)

  • hľadajúci vie úplne presne, čo chce - o nákupe asi rozhodne cena :-)

  • buď danú vec ponúkate, alebo nie

CIEĽOVÁ SKUPINA PRE LONG TAIL SEO - keď máte danú vec v ponuke, je potreba byť aj vo výsledkoch vyhľadávania (TOP 10)
2. Přeprogramovanie WEBU - PODĽA SEO ŠTANDARDOV, NAPLNENIE STRÁNOK relevantným a KVALITNÝM OBSAHOM
1.   Roboti vyhľadávačov vidia stránky inak ako človek pri počítači. Web musí byť zrozumiteľný, prehľadný a pútavý ako pre užívateľov, tak aj pre roboty vyhľadávačov.
2.   Kvalitný obsah je dobrý pre všetky vaše návštevníkov a roboti ho tiež milujú.

3. PREDBEHNUTIE KONKURENCIE
Na internete je veľké množstvo lokalít, ktoré sa zaoberajú podobnou tématikou, ako váš web. Preto musíme na internete vytvoriť povedomie (spätné odkazy na vaše stránky), tak aby vyhľadávače rozpoznali váš web ako vhodný pre umiestnenie na prvej stránke (TOP 10).

4. STRÁŽENIE, ZLEPŠENIE VÝSLEDKOV OPTIMALIZÁCIE, ZVYŠOVANIE konverzného POMERU
1.   SEO nikdy nekončí

  • Vyhľadávače neustále mení a vylepšujú svoje algoritmy - preto sa výsledky vyhľadávania neustále mení.

  • Konkurencia nikdy nespí, a ak sa nebudú vaše stránky zlepšovať, časom vás predbehne.

2.   Web by sa mal neustále zlepšovať a meniť

  • Na základe štatistík návštevnosti je potreba neustále na webe pracovať, aby mal vyšší konverzný pomer a prinášal vyšší zisk.

  • Popularita webu sa nedá vybudovať okamžite.

Rýchle / okamžité metódy budovania spätných odkazov sú väčšinou spamom vyhľadávačov, ktorých účinok je len krátkodobý.


 
 
Google PageRank
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky